jennysho†line

about the bible
Nu vill jag inte ha massa sura kommentarer från arga präster eller liknande, säger bara hur jag har tolkat våran historiska lilla saga. Enligt mina beräkningar är det fysiskt omöjligt att leva i 930 år som det står att våran legend Adam gjorde. Hans son födde dessutom ett barn vid en ålder av 65, vilken kan verka ganska suspekt. Vill inte vara den som är den som vill beröva någon på barnaglädjen, men för guds skull (höhöhö) håll er inom tidsramen.



Sen vill jag tillägga att jag endast har läst de tre första sidorna, så jag kan ha varit för snabb med att döma. Dessutom känns det viktigt för mig att berätta att det inte har varit ett frivilligt val för mig att plöja igenom det här kapitlet. Om någon har läst hela den här texten vill jag dessutom passa på att hälsa. Hej !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: