jennysho†line

-

Jag vet att jag inte kan ändra det som har varit, ändå känner jag mig ansvarig och skyldig till det mesta. Jag saknar dig. Idag och alla andra dagar på året.
Jag var inte här på din födelsedag och det skär i mig. För mindre än två månader sen skulle du ha fyllt tjugo år.
Du borde ha varit på Systembolaget och allt annat som hör till. Istället är du på en helt annan plats. En plats som jag inte vet hur den ser ut.
Jag saknar att ringa dig och höra hur du mår, fråga hur din dag har varit och om du har gjort något roligt. Jag saknar att höra ditt skratt. Jag saknar hur du uppmuntrade mig, när det egentligen borde varit jag som uppmuntrade dig.

Jag ringde dig idag. Någon annan har tagit över ditt nummer. Ditt nummer. En dag kommer vi förenas igen och jag längtar efter den där kramen. Den som bara du kan ge.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: