jennysho†line

kistasulan

Lukten av bakfylla och cigarettfimp har fyllt hela mitt rum som ett vakum. Kan inte låta bli att känna mig ofräsch. Huvudvärken och illamåendet är på sin plats och en lite för hastig rörelse skulle vända upp och ner på min magsäck. Gårdagens mascara har lagt sig som ett pulver under ögonen och mitt ansikte skulle platsa i landslaget för skabb, håret har krullat till sig och ser sådär charmigt äckligt ut. Är inte allt för nöjd med mitt utseende för tillfället och min blåa same same but different-tröja tillför inte mycket på plussidan. Och nu ska jag iväg och kolla på en systemkamera. Tja.

Kommentarer

  • Basti. säger:

    Jo, same same but different! :) Och systemkamera! Najs.

    2009-03-15 | 15:08:28
    Bloggadress: http://www.helbild.se/blogg

Kommentera inlägget här: