jennysho†line

levande igen
http://kristinaosophia.files.wordpress.com/2009/08/vin.jpgtog ingen tid alls förens jag föll ner som ett korthus. när du såg på mig fanns inga fler. dom som dödade min hållning, när jag gick i korridoren. satte käppar i hjulen för mig. men nu blickar jag fråmåt. jag känner mig levande igen. låt henne få brinna inom mig. jag ska krossa alla hinder. en och samma känsla som när en pojke möter en tjej, när han såg henne första gången. kärleken bekänner det bästa i min värld. det är ni som är idioter som inte fattar, det är så enkelt. jag är levande igen. du som fanns kvar. dom där som förstörde mig har jag skurit bort för länge sen och nu är jag hel igen. jag vill inte verka svag, jag kan inte hålla min käft. jag vill att varenda en förstår att jag hatar mig själv på grund av er. min resa var lång från att jag avskydde mig själv tills att jag log mot min spegelbild igen och kunde älska dom som älskade mig. och hon stog där i min dörr, redo att förstå. att kärlek fanns att nå om man bara vågade se på. jag känner mig levande igen. låt henne få brinna föralltid inom mig. jag ska krossa alla hinder.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: