jennysho†line

update från lindholmen
Var precis ute med min brunhåriga tjej Johanna. Det var ett tag sen jag hängde med henne så det var riktigt kul när jag fick en förfrågan om jag ville med till macken. Hehe. Vi pratade grymt mycket allvar och jag är säker på att allt kommer att ordna sig vännen, jag finns här för dig. Vi planerade lite stuff inför den 15'e också, och som det ser ut nu kommer det bli så jävla grymt. Men för tillfället är det en hemlis!!
Känns som at nån kommer dyka upp hos mig runt klockan åtta imorgon. Sen bär det av til skolan och efter det blir det lite bus. Detaljer får ni på lördag /fredag kväll. KRAM KRAM

Kommentarer

  • Johanna säger:

    nahaaaaajs! :D

    JAG ÄLSKAR DIG VÄNNEN, glöm aldrig det <3



    det kommer bli gryyyymt, men shut up about it, okej? :D

    2008-10-24 | 12:05:50
    Bloggadress: http://johannaalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: