jennysho†line

Onsdag
Jag undrar vad det är för fel på mig nu då. Jag är trött hela tiden, är som en zombie. Det spelar ingen roll hur länge jag sover, är lika död ändå. Idag hade jag iallafall ett small talk med Adam W (som för övrigt är känd för att ha knivhotat sin gamla rektor), det var ganska givande.. Tim hällde vatten på min sko så jag blev alldeles blöt om foten. Sådär kul. Kollade på en film i skolan också, The Ten, där var det massa människor som satte på varandra bakifrån. Så fråga inte varför vi fick se den i skolan, eller till vilket syfte.


Min mamma kom nyss in och sa att jag kanske har fått en släng av diabetes, haha ! Ibland märks det inte att hon har gått en läkarutbilning.

PS.  Emelie Ohlsson har en tävling på sin blogg. och jag ska fan i mig vinna.

Kommentarer

  • Basti säger:

    Eh Emelie Ohlsson kan bajsa eller nåt.. Värde 1050pix, min mamma alltså. Du kan få vinna en 2 timmars fotografering och 15 digitala bilder värde 2000 spänn av mig om det ska vara så.

    2008-10-22 | 22:15:24
    Bloggadress: http://blogfuck.helbild.se

Kommentera inlägget här: