jennysho†line

äjm jäst wäjning
konsten att orka när man helst av allt vill ge upp.
Kollade nyss mitt schema och det överraskade mig med en aning spanska direkt på morgonen. Wiiie.. inte intresserad. Slutar iallafall 13.40 och dom två sista lektionerna är Pedagogiskt ledarskap = teater för våran del. Men ärligt talat så orkar jag inte det här längre. Jag vill ha lov, NU.
Funderar på att bli kriminell, så mycket slappare. Då skulle jag kunna hoppa av skolan och köra full rulle på en gång. Behöver ju inte vara en såndär brutal skurk som spränger folk och sånt, men skulle förmodligen ställa upp på små kvicka jobb med rejäl betalning. Skulle inte sitta helt fel. Men.. Nu är jag ju inte kriminell. Än.

Kommentarer

  • ven säger:

    kan du ringa och väcka mig imorgon???

    min mobil strejkar

    kysss

    2008-10-22 | 00:26:18
  • Frida säger:

    JAG ÄLSKAR DIN BLOGG!!!!

    2008-10-22 | 06:54:05

Kommentera inlägget här: