jennysho†line

suicidedriver


Ja, den här dagen var kanske inte så perfekt. Var jävligt trött hela dagen och mot slutet började jag må illa som en rävmutta. Inte ok. Så jag packade ihop mig själv och åkte hem. Träffade en trevlig granne som jag tjillade med från tåget, hehe. Man vet aldrig vem man hittar påväg till mig.

Nåväl, jag höll som vanligt på att somna framför tv'n direkt när jag kom hem. Men jag kan verkligen inte sluta kolla på alla grymma serier jag har kommit in i nu på senaste. Jag tror att det kallas Simpson-trans. Hehe, nu ljög jag, det där hittade jag på själv.

Nu är tanken att jag ska slagga sönder fram till imorron för dåär det en ny dag med nya tag. Jag kommer aldrig orka uppXOXO

Kommentarer

  • Maley säger:

    Haaha jasså?=)



    Snygg bild^^ :)

    2008-11-10 | 23:38:35
    Bloggadress: http://misstrash.blogg.se/
  • miranda säger:

    varför känns det som att du är lite äcklad sama stund som denna bild tas.. håhåjaja.

    hm.. vill prata med dig. you know att jag finns här <3

    2008-11-11 | 00:41:42
    Bloggadress: http://mouthwash.blogg.se/

Kommentera inlägget här: