jennysho†line

lör&sön
Jahapp.. Jag fick iallafall jobbet på Mc'Donalds och jag ska dit på nån informationsgrej på onsdag. Och ja, det är på min födelsedag. Frågan är om jag verkligen vill jobba där, men det är iallafall värt ett försök. Plus att det ser jävligt bra ut i CV't. 
   
Igår kom Paulina och Johanna hem till mig och vi kollade på melodifestivalen. Jag har inte riktigt bestämt mig om jag tycker att det var så bra att Charlotte Perelli vann. Hennes låt var ganska okej, men själva hon.. Hur mycket botox finns det där inne egentligen? Jag tycker att det ser rätt konstigt och äckligt ut.  Och jag tänker inte ens nämna Björn Gustavsson, ja vi vet, han är skitsnygg.

Idag har jag faktiskt börjat städa i mitt rum. För det var faktiskt på tiden. Och det är bäst att jag börjar nu eftersom jag kommer ha det rätt körigt i veckan. När jag äntligen hade fått in alla kläder i garderoben så kommer mamma in med en hel kasse till. Jag har ju för fan inga galgar kvar !!! Jag hatar söndagar. Aja, nu ska jag ta och fixa i ordning det sista. Puss på er !

Kommentarer

  • Johanna säger:

    nej nu jävlar ska du jobba där :P jag tänker inte gå runt själv och jobba .. nu ska du jobba där med mig för att få in pengar, sen nästa sommar drar vi utomlands! sen kan man leta annat jobb (;

    2008-03-16 | 17:51:05
    Bloggadress: http://Johannaalindgren.blogg.se
  • JC säger:

    haha donken xD den i täby eller xO?

    2008-03-16 | 23:51:38

Kommentera inlägget här: