jennysho†line

Mandela, mentalsjukdom och jordgubbar
Jag tror att jag börjar bli mentalt sjuk. Jag har jobbat som en duracellkanin flera dagar nu så jag tycker nästan inte ens att det är jobbigt att gå upp på morgonen. Har iofs redan tryckt i mig två koppar kaffe, så nu går jag på full speed. Nånting är fel med mig. Idag kommer iallafall Johanna in och möter mig och sen jävlar ska jag partaja ! Om nån har fest så kan ni nå mig på nummer; 112.

Igår sålde min brorsa jordgubbar och för en dag fick han 720 spänn rakt i handen. Det är fan nästan mer än vad jag tjänar på en månad !!! Avundsjuk? Jag? Funderar på att ta hans "pass" på tisdag och tjäna en hacka. Skulle behöva lite nya skor.

Dessutom blev jag helmobbad igår för att jag inte visste vem Mandela var, hur fan skulle jag kunna veta det? Kan ju alltid skylla på hårfärgen. (Han är en frihetssnubbe som vill att alla svarta ska vara fria). Och Cäzzi, Bibbi hälsar !

Nu ska jag dra och jobba arslet av mig, kyss på er !

Mandela hälsar också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: