jennysho†line

mattevecka
..och jag har äntligen sett Juno ! Den var bra, men jag trodde att den skulle vara bättre, jag är glad att jag inte såg den på bio för 90 spänn var den inte värd.. Nej, nu är jag dum. Den var visst värd 90 spänn, men jag blev besviken.

Våran underbara mattevecka startade igår och idag var vi inne i stan och gjorde undersökningar. Jag frågade max sju pers och man skulle fråga runt 100. Det känns som om jag kommer få skriva i lite själv.
Jag hittade världens finaste skor idag, för endast 150 :- ! HAJJA ! HUNDRAFEMTIO SVENSKA KRONOR ! Men jag hade bara en tjuga på mig, så det får bli nån annan gång, dessutom köpte jag pjux i igår.

Det känns som att den här veckan kommer gå jääääättelångsamt och det är en jävla otur att vi får betyg på det vi gör på matteveckan, annars hade jag tagit lite ledigt. Jag skulle behöva det. Och jag har fått nån sjuk jävla nostalgi efter hockeyn, jag kan inte ens tänka på det innan jag typ får värsta adrenalin kicken. Jag kanske borde dra igång igen.. Snart är det dags att välja gymnasium också och jag har faktiskt ärligt funderat på att ta en linje med hockeyinriktning, det enda problemet är bara det att jag kommer få spela med ca 99% killar, och dom kommer vara så sjukt snabba och ha ett helt annat tempo, så det skulle säkert sluta med att jag blev utbränd.

Jag åt asäcklig mat idag. Och donken. Tur att jag ska gymma på onsdag. Jag kan ärligt inte komma på nått kul som händer den här veckan, förutom det där med gymmet då. Fan, jag måste börja göra någonting, jag behöver lite action ! Jag orkar inte med allt det gamla vanliga, jag vill a

Kommentarer


Kommentera inlägget här: