jennysho†line

En helt vanlig jävla torsdag
Idag var jag nog med om den jobbigaste grejen på riktigt länge. Usch. Kom hem från skolan och la mig i badet, en aning otippat och självklart blev jag rastlös efter ca. tio minuter.
Men nu har jag iallafall haft en rejäl jävla inpackning och it feeels good!
Tog by the way klassfoto idag, vet inte om det blev så lyckat men jag fick iallafall stå upp. J.O (lärare) drog en skön kommentar och jag ramlade ner fån bänken lite då och då. Kunde inte blivit bättre.

Imorgon fyller iallafall Alex 18 och lilla Sofia 15. Det firar jag genom att jobba fyra timmar på mitt älskade jobb.


PS. Paulina har klippt lugg igen, DS.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Ps. Paulina vill ha Robert i klassen Ds.

    2008-08-28 | 19:57:34
  • JENNY säger:

    hahahahhahahahahhahahahhahahahah

    2008-08-28 | 20:00:36
    Bloggadress: http://jnx.blogg.se/
  • paulina säger:

    linda jag vet att du vill att han ska kolla på dig med sina shelade(?) ögon och säga att han tycket om dig! erkänn?

    2008-08-28 | 20:10:04
    Bloggadress: http://paulinahilding.blogg.se/
  • Linda säger:

    a och du är bara avundsjuk!

    2008-08-29 | 21:55:07

Kommentera inlägget här: