jennysho†line

måndag.
En rejäl öroninflamation på båda öronen, halsfluss och bihåleinflamation, here i come! allt känns verkligen helt värdelöst just nu. Kanske är det febern som gör mig nedstämd, kanske inte. Det känns inte som om jag borde vara här.. total värdelöshet. Nu ligger jag efter en vecka i plugget också, jooooooj.. men jag orkar inte plocka fram allt, det går inte. Jag mår illa och kallsvettas så fort jag tänker på allt. Hur kunde du, så fort?

I'm falling down on you, where are you from?
What else can I do? You're so beautiful, how can I go on?
If I loose it all, would you go down on me?
And I don't even know, the things you want me to see
image39

Jag måste bara lägga till en sak, jag vet att jag inte alltid är den bästa människan i världen. Ofta kan mitt humör gå ut över andra, så jag vill ge feta creds till er som alltid finns kvar vid min sida oavsett. Jag skulle aldrig överleva en dag utan er. Ni fyller mina lungor med luft när jag inte orkar andas, ni lyfter mina ben när jag inte orkar gå, ni får mig, på ett magiskt sätt, att alltid vilja fortsätta när allt är ett helvete. Ni håller min låga uppe. Tack för att ni finns och att ni är just ni. Jag behöver inte nämna några namn för ni vet vilka ni är. Jag älskar er.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag älskar dig, du är världens sötaste bästaste underbaraste jenny <3 jag finns alltid här för dig

    2007-09-17 | 16:07:45
    Bloggadress: http://sarie.blogg.se

Kommentera inlägget här: