jennysho†line

hola guapo!
ojsan ojsan, nu när jag ska börja spara till julklappar, det är då jag hittar massor med grejer som jag vill köpa. om jag inte köper kläder känner jag mig tråkig, och om jag känner mig tråkig blir jag depprimerad och då vill jag bara köpa mer kläder. jag är fast i en ond cirkel, hjälp mig! ni ska på en teaimage58ser på mina värstingar...image57

behöver jag ens skriva nått om den här?
 jag älskar adidas jackor. älskar.  
speciellt på hösten, finns det nått snyggare
än när man drar upp kragen hela vägen upp?
dessutom är det grymt bekvämt. Stooooooor favorit!
den finns på ellos för 745 svenska rikstaler. jaao.


image60







sen har vi nyårsklänningen alla drömmer om. skönheten kommer 
från haléns och den går för 299 pix. fast jag vet hur det skulle bli,
jag skulle använda klänningen på nyår och då kommer jag tveka,
sen kommer jag känna hela kvällen att jag känner mig för uppklädd
och då kommer jag inte kunna slappna av och ha kul. eller okej,
nyår som nyår. man ska vara lite extra. extra av allt faktiskt.
men jag är rädd att jag skulle se för uppstoppad ut i den.

image61







sen finaly, god bless the höstklänning!
jag älskar kombinationen brunt och
hermés orange. och dra ögonen åt
höger en sekund och spana in mitt
fynd! det är kanske inte världens finaste,
men herrejävlar vad söt den är. den är
lite ful-snygg, men jag skulle inte banga
på den. kritisera mig gärna för min
konstiga (?) smak, men jag gillar den.
fast den kanske hade varit snäppet
finare om den hade varit lite kortare,
men å andra sidan är det faktiskt höst nu
och det börjar bli riktigt kallt ute. så vafan.
klänningen kommer från ellos och blir din
för 349 ;-



image62


skratta gärna, men jag tycker att det ser skithäftigt
ut med både långklänningar och långkjolar. även fast
jag kanske inte skulle strutta runt så själv, men när man
ser bilder på folk som har det så blir man (iallafall jag)
total inspererad. fast det skulle inte se klokt ut på mig,
folk skulle tro att jag hade ramlat i vattnet med en kortklänning
så den har blivit alldeles utdragen och tung av vattnet, ni vet.
men snygg som fan är det. jag kanske borde sattsa på en
långkjol till sommaren. fast då skulle jag bara våga ha den utomlands
och det är faktiskt skitskönt om man har råkat bränna sig
lite väl mycket vilket jag har en stooor tendens att göra.
också den här kommer från ellos och du får den för 399 ;-

Kommentarer

  • Emma säger:

    tröjan va assnygg verkligen!Och den första klänningen va ju helt otrolig!!passar bra till julen nu och kanske önska sig de i julklapp,slipper du lägga pengar på de ju...en lösning kanske! =)Ha en bra kväll

    2007-11-07 | 18:36:20
    Bloggadress: http://thabojan.blogg.se
  • Hanna säger:

    Ha en fortsatt trevlig kväll :)

    2007-11-07 | 18:39:30
    Bloggadress: http://alltomhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här: