jennysho†line

3 sekunders kunskap
Vart tog du vägen gullet? Du bara försvann, spårlöst och helt plötsligt. Jag saknar dig. MYCKET.
Julia Zadnerprianskia, kom hem igen din underbara jävel.
image63 image64 image63 image64  

Jag har tänkt. Alla musik är bra om man spelar det på rätt volym (dvs. högt). Tänk er den värsta shlagerdängan ni kan tänka er, och så drar man på den på högsta volym med feta basen. Till och med Carolas vindlåtsomjagintekommerihågvaddenhetermendensugerduktigt skulle bli ball. Fast det kanske är anorlunda med dansbands låtar, jag har svårt att tro att det funkar med även dom. Jag har faktiskt en viktig sak att säga också, man ska inte hoppa magplask efter maten, jag hörde att det var någon som hade spräckt magen på det sättet, fast han hade hoppat från typ tian så det kanske inte var så konstigt. Ta lärdom av detta! PEACE OUT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: