jennysho†line

TOFFEL!
Idag har jag gjort klart hela mitt rum. Hela. Det är städat och garderoben är på plats. 
(Det är en såndär som typ Jennifer Lopez har, så nu får jag plats med chocktmycket kläder.
SHOPPING! Pappa kom in med tvåhundra kronor till mig för att han tyckte att jag hade
varit så duktig idag, naaa, det är första gången sen jag var typ tio som jag har städat
ordentligt. (okej, det kanske var lite överdrivet). Jag har hittat min andra toffel! Så nu
slipper jag glida runt med bara en! Eller det beror ju på om jag hittar den som inte
var borta nyss som jag har lagt på nått skitbra ställe som jag inte kommer ihåg vart det var..

Johanna är äntligen hemma, stackarn blev matförgiftad sista dagarna, fy fan, kan inte
ha varit roligt! Hoppas att hon inte är brunare än mig för då blir jag ledsen. Fast jag är
inte ens brun även fast jag för det mesta låg och stekte. Erik är tillochmed brunare än
mig och han spelade ju fotboll typ hela tiden. Livet är orättvist.  Imorron kommer
Paulina också! Det är då allt händer! Nej, nu ska jag på en date med tv:n, PUSS! 

image28

Kommentarer


Kommentera inlägget här: