jennysho†line

pure jibberish
har fått en hemläxa i skrivning. stoppar huvudet i sanden och låter hjärnan jobba för sig själv en stund.
för ett tag sen berättade en man för mig något i stil med att det finns 9 stycken känslor i kroppen. 2 av dessa är glädje. 7 är negativa.
någonstans på vägen har jag tappat min egna vilja. jag som brukade vara så stark. gränsen mellan rätt och fel har suddats ut.

1. här sitter jag på sängen och dricker kaffe med kaffesump och sur mjölk i.
2. kastas tillbaka till sommaren med bad i siljan. har tyvärr ingen bild, men tack gode gud för det, vi var ju nakna!
3. färgade håret mörkt och kände mig ganska cool
4,5,6. tittar mig i spegeln i mer än tre sekunder och ser en relativt pigg tjej
7. inviger nya jeans, kan inte andas. vägrar slänga de gamla.
8,9. släpper ut sportfantasten inom mig och lever livet bland öl och nära och kära

Kommentarer


Kommentera inlägget här: