jennysho†line

"fjortisarnas favorit grupper på fb"
"LÄG UNDAAN MOBILEN NU" Chilla, det är en mobil inget jävla vapen?!
Varför sova på natten, när man kan sova på matten?
Hej jag heter snö, hela sverige vill att jag ska dö!
Inte konstigt att jag är trött i skolan när den börjar mitt i natten
Om du har problem med MIG, säg det till MIG då, INTE till andra
Vi som längtar till de sena, varma sommarkvällarna ♥
"komsi komsi lilla kissemissen..MEN SKIT I DET DÅ ÄCKLIGA KATTJÄVEL!!"
Hon våldtogs på skolan – pojken hyllades
ALLA VI SOM ÄLSKAR ATT LYSSNA PÅ LÖGNER NÄR VI VET SANNINGEN
Jag hatar när ja öppnar plånboken och inser att jag bara har 200000 kr kvar
Jobbigt att föda barn? Försök att spela CS när det laggar!
Vem är Abo och varför känner alla blattar honom?
Vi som älskar ligga i sängen med nyrakad pung
Alla vi som hittar på egna ord när vi inte vet vad dom säger i låten
Du: "Jag vill ha en Cola." Kypare:"Är Pepsi OK?" Du:"Är Monopolpengar ok?!"
Vi som hatar kukhuvet som slängde ner hunden nerför bron!
alla vi som vet att "vi kan kolla på film hos mig" inte betyder se på film
Vem är måtta? Och varför skulle jag vilja dricka med honom?
Vi som hatar folk som blir torra när dom skaffar pojk/flickvän!
jag hatar sms när det inte är från personen jag ville det skulle vara från
Var fan är min mobil? Oj den har legat i bhn hela tiden
Det som hände på fyllan,gills inte!
Vi som hatar när vi ser en snygg kille med en ful tjej.
Jag hatar när snuten åker förbi och min AK47 sticker fram ur väskan
45 saker en tjej vill ha men aldrig kommer våga be om dem.. ♥
vi som helt plötsligt rycker till när vi sover
Alla vi som alltid skriver "haha" i ett sms fast det inte ens var kul

Kommentarer

  • paulina säger:

    hahaha fan så klockrent gumman

    2010-04-07 | 21:24:31
    Bloggadress: http://paulinahilding.devote.se/
  • Bill säger:

    Ofta du inte är med i min grupp

    2010-04-08 | 22:45:17
  • JENNY säger:

    vad heter den ? :O

    2010-04-08 | 22:51:47
    Bloggadress: http://jnx.blogg.se/

Kommentera inlägget här: