jennysho†line

och såhär snyggt..

.. var det. gransnäs läger tre och ett årtal som jag helt och hållet har förträngt. om jag kunde gå tillbaka i tiden och prata med mig själv skulle jag se till att utesluta en hel del detaljer om jag skulle förklara hur mitt liv har varit sen jag stog där på kyrkogården med paulina i handen. nej, du fick aldrig den där killen du var så kär (trodde du åtminstone) i, för han träffade en annan och sa aldrig riktigt hejdå. och nej, du började aldrig spela gitarr så det är lika bra att du släpper taget om den där drömmen, du får helt enkelt klara dig utan. dessutom kom du aldrig över dom där komplexen du mådde så dåligt över och du har förlorat ett flertal vänner under ditt krig mot verkligheten. du fick aldrig gudomliga betyg och du blev aldrig riktigt bra efter puck-olyckan. men framför allt.. du blev aldrig rik. hejdå


gransnäs.jpg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: