jennysho†line

varning varning!
Igår var jag hemma hos Ven med Hägs. Vi kollade på film, men sen färskade resten ur och ville sova, men som den överlevaren jag är så gick jag med bestämda kliv ut till min cykel och cyklade hem. Slog ett rekord på tre minuter från Ven till mig, väldigt bra jobbat.
Innan det så var jag och B i stan och solade. Resultatet blev.. rött. Provade nämligen på en kräm som friterade oss till tomater. Sen impulsköpte vi ett par haremsbyzzor, satt finfint på brännan och det var skönt att slippa gå barbent en kylig vårdag. Groteskt fula, men dom kommer aldrig åka av !

NÅÅÅÅVÄL, idag är det nationella i matte. suuuuuug aaaaaaaav miiiiiiiig hehehe

Kommentarer

  • karin säger:

    jag tycker inte det är så fult med harembyxor som lla andra i bloggvärlden tycker:P

    2009-05-16 | 13:21:50
    Bloggadress: http://kakkaforsse.blogg.se/

Kommentera inlägget här: