jennysho†line

vem fan är romeo

en ström av sömnlöshet har tagit över min kropp och jag kan inte längre komma ihåg känslan av att vara riktigt trött. kanske är det på grund av mina sena nätter och inte allt för tidiga mornar eller på grund av min totala ignorans för allt just nu. jag saknar mysiga grillkvällar vid en sjö, ett gäng glada medmänniskor och helvete vad mycket öl. jag vill vara tretton år igen och inte alls lika missförstådd som den gamla änka jag förtvivlad tagit formen av. när ska jag lära mig? jag vill ha spänning och inte i den formen som utspelar sig i den ruttna komunen mina föräldrar var tvugna att bosätta mig i.

så istället för ensamma nätter i mitt fruktansvärt varma rum har jag valt att byta miljö i några veckor (åtminstone mentalt) jag ska göra slut med världen för ikväll men jag lovar att återkomma lika bitter imorgon.

widow.jpg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: