jennysho†line

Angående:
# mitt sänkta/sega/nollställda humör så har jag en tes om att det kan handla om vanlig svenssontristess. Ska därför (det här är sista gången jag skriver att jag ska ändra på det och sen låter det rinna ut i sanden, lovar) försöka spic'a upp mitt liv. Resan till Mora kommer väldigt lägligt.

# rymdgubbarna som springer omkring i mina drömmar. ni finns inte på riktigt så det finns ingen anledning att skrämma upp sig över er. ni är bara en illusion av ett forntida liv som spökar i mitt undermedvetna. men snart kommer jag ikapp er. vi får se vem som gråter då.

# kungafamiljen så skiter jag fullständigt i vickans och dannes bröllop. gör vad ni vill men tvinga inte mig att skatta för det. det är bara en tidsfråga innan ni avskaffas och vi får ut lite av att kalla oss för en demokrati. fy.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: