jennysho†line

loneliness
Idag är en sån dag när allt är skit. Du är närmare än nånsin och du påminner mig hela tiden om att du finns. Faan för det här. Just nu är min högsta dröm att flytta härifrån, för jag orkar inte med det här. Jag vill packa ihop allt jag behöver och dra. Långt som fan ska jag. Bort från den här platsen, bort från alla äckliga minnen. Usch. Ta bort mig fort och låt mig stanna där. Snälla.. ? Om nån orkar läsa alla dessa klagoinlägg, kontaka mig så ska du fan få nobellpriset.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    de e bara langa upp priset

    2009-01-31 | 19:05:25
  • Anonym säger:

    Jag bryr mig fortfarande, även fast jag inte borde...

    2009-01-31 | 20:12:44
  • miranda säger:

    jag bryr mig.

    jag älskar dig.

    och jag finns alltid tillgänglig om du vill prata.

    och det hoppas jag att vet du om.

    <3

    2009-01-31 | 22:56:46
    Bloggadress: http://mouthwash.blogg.se/
  • vendela säger:

    du är aldrig ensam inte på riktigt även om det inte alltid känsn så, så är jag med dig överallt jag älskar dig det vet du

    2009-01-31 | 23:49:35
    Bloggadress: http://wendelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: