jennysho†line

I CAN EASE YOU FEVER
Hehe, jag tror att jag börjar bli sjuk. Konsten att stå och huttra i duschen trots att det var den högsta värmen på. Nåväl. Idag väcktes jag av en gnällig ton från Hagrid. Mindre ok. Har hämtat ut biljetterna till fredag (i taket lyser stjärnorna) och har tagit en sväng förbi sollentuna och träffat simon, hehe. Sen tjillade vi lite i Kista och nu är jag back in action med tidernas frossa och duktig feberkänsla, även fast jag inte har feber. Fett snyggt.

Nu är dilemmat bara om jag ska ligga hemma framför scrubs imorron eller om jag ska härda ut en dag i skolan med hjälp av några ipren. HEhe, jag har blivit ganska seriös när det gäller skolan nuförtiden.

Kommentarer

  • miranda säger:

    både du och jag vet att det glimtar fram ett litet nöjt leende på läpparna när du hör min ljuva stämma tidigt i morgonottan.

    2009-01-28 | 23:16:59
    Bloggadress: http://mouthwash.blogg.se/

Kommentera inlägget här: