jennysho†line

2009-02-02
En gång i tiden trodde jag att jag hade hittat han som jag skulle leva med resten av mitt liv. Vad ska man säga, jag var naiv och förälskad, men framförallt väldigt mycket 15 år.
Han kallade mig för sötnos, hjärtat & älskling. Och jag var helt säker på att det var början till något bra. Han uppmuntrade mig att skolka och det gjorde jag mer än gärna för att få vara med honom. Tillsammans brukade vi kolla på skitprogram på MTV och jag hade alltid hans armar runt mig. Han fick mig att känna mig så vuxen.
Men sen en dag slutade han höra av sig. Han svarade sällan när jag ringde och han var ofta så upptagen att han inte kunde prata. Så jag slutade ringa. Kände mig ofta dum och undrade länge vad jag hade gjort för fel.
Vad gjorde jag som fick dig att lämna mig ?

Det enda han lämnade kvar var en töntig nyckelring och en jävla massa frågetecken som ofta käkar upp mig totalt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: