jennysho†line

bus updates
hujeda mig, jag hade ju helt glömt bort. köpte en ny grej här om dagen och det verkade som att mona blev en aning jealous. därför ska jag endast ha på mig den när hon kan se, så hon får lida ordentligt.

här kommer lite brun utan sol-updates också: än så länge har jag inte ränder, det kan vara så att jag har knäckt systemet och kommit på en lösning. men måste kolla upp om jag kan ta patent på den innan jag börjar dela med mig av idéen (min ekonomi var värre än vad jag trodde).

Kommentarer

  • god jul jannike önskar mona.... säger:

    som att jag skulle bry mig??

    2009-12-29 | 00:56:57
  • jenny säger:

    du kommer aldrig få låna mona

    2009-12-29 | 01:44:54
    Bloggadress: http://jnx.blogg.se/
  • m säger:

    inte som att jag vill det heller.

    2009-12-29 | 23:09:44

Kommentera inlägget här: