jennysho†line

årets

MOGNAD:

Vi växte upp över kväll och drack vin och käka ost och kex. Våran mentalaålder höjdes avsevärt !

VÅGAT:

Jag tog hål i näsan (bilden är fake) och hade ring i en vecka.

GÄNGBILDNING:
Gänget bildades och The Book kom in i mitt liv.

SYMASKINPRESTIGE:

Jag bestämde mig för att göra något kreativt och resultatet blev en klänning.

UTOMLANDSRESA:

Jag tog mitt pick och pack och flydde landet. jag hamnade i Grekland och den underbara ön Samos. Fann en norrman och blev förälskad. Tycker själv att jag blev äckligt brun, men inga bilder verkar vara till min fördel.

FIKA:

Den årliga julfikan på café string.

WTF?!:

Håret blektes brutalt av solen på Samos och såg ut som en albino när jag var hemkommen.

UTFLYTTNING:

Flydde hemmet och bodde på Gullmars i en vecka.

DRINK:

Gjorde en skön P12 helt på egen hand.

RELIGÖSAUPPLEVELSE:

Fick i läxa att läsa ett kapitel i bibeln. Min tidigare "kristna" tro fick sig en rejäl klackspark och jag konverterade istället till satanism och ateism. KOOLT.

KULTURUPPLEVELSE:

Åkte till Mora och fick lära mig om dalahästar och vasaloppet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: