jennysho†line

saker jag har hunnit med i mitt liv
  • Jag har plastik opererat mig
  • Jag har suttit uppe i en skog bakom Arninge
  • Jag har blivit kär
  • Jag har varit i Auswitch
  • Jag har haft sex mobiler totalt

  • Jag har opererat mig totalt fem gånger

  • Jag har varit packad på nova

  • Jag har haft tandställning i två år

  • Jag har hängt med the hellacopters

  • En dumlepappa har slickt mig på kinden

  • Jag har en anonym vän som ha kysst Lillsara

  • Jag har pussat Chris Daughtry

  • Jag har spelat basket i natten

  • Jag är lik Johan Hult

  • Jag har rökt vattenpipa med Emma Hedrén

  • Jag har varit på gubbfest i Kårsta

  • Jag har gjort magplask från en studsmatta

  • Min mamma har kallat mig emo

  • Jag har haft svart och rött hår

  • Jag har medverkat i sex and the city

  • Jag har sett alla avsnitt av Andra Avenyn

  • Jag har varit bästa kompis med Jemma

  • Jag har varit en bondbrud

  • Jag har gått på händer en kilometer

  • Jag har satt en frontside flip

  • Jag har drömt om Paulinas pappa

  • Jag kan låta som Lars Winnerbäck

  • Jag var med på Titanic

  • Jag har bestigit Mount Everest

  • Jag har svalt en hel apelsin

  • Jag har gjort en egen parfym

  • Jag har gjort en grisnäsa på ölspelet

  • Jag har varit tillsammans med Ricky Martin i tre år

  • Jag är ökänd i japan

  • Jag har precis lärt mig vad en mulatt är

  • Jag har döpt en affär i Hollywood

  • Jag är syssling med Paris Hilton

  • Jag har kysst Josh Grannar

  • Jag tog Tony i Andra Avenyns oskuld

  • Jag har fött Björn Skifs barn

  • Takida har gjort en låt till mig, Curly Sue
  • Jag har medverkat i Allsång på Skansen
  • Jag har sjunigt en duet med Madonna
  • Jag har varit barnvakt åt Britney Spears barn
  • Jag har masserat 50 cents fötter
  • Jag har lånat ut 100 kronor till Tupac
  • Jag delar hjärta med Mikaela Ringvall
  • Jag har kört Roslagsbanan med en hand
  • Jag har dansat bakom Rihanna
  • Jag har dansat tryckare med Bert Karlsson

Kommentarer

  • ven säger:

    jag klrar inte av dig haha

    men du är ändå det bästa som finns

    2008-09-28 | 13:20:15
  • Marvin säger:

    Hahah du är så jävla skön

    2008-09-28 | 15:16:33
    Bloggadress: http://maarvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: