jennysho†line

bv1 lackar, j.o backar






Dagen började rätt random, spillde kaffe i knät som vanligt, åkte till skolan, gjorde det jag skulle. Fick lyssna på en vild diskussion mellan Jenny L och Marielle på svenskan, väldigt väldigt underhållande, men det slutade med lite skrik. Och lilla J.O fick sig en utskällning han med. Ingen klarar sig undan BV1.

Sen på mitten av dagen fick jag en GRYMT fin teckning av Ven, blev jävligt imponerad. Tyvärr ligger den kvar i skåpet, men promise, den ska in i bloggen. Sen hände det lite annat mysigt stuff och jag blev lyckligast i världen !!! Inga detaljer, men jag misstänker att jag är kär.

Eftersom jag går beteendevetenskap så har jag fått ett uppdrag från min kriminologi lärare. Jag ska bjuda en främling på bio. Nu har jag äntligen chansen att brilljera med min charm. hehe.

Kommentarer

  • alec säger:

    :) jaha vad mys :) det är bra med mig :)

    Göra i helgen då? kram

    2008-09-24 | 19:04:59
    Bloggadress: http://alecstar.blogg.se/
  • ven säger:

    jag tycker om dig jen

    2008-09-24 | 23:07:27
  • Marvin säger:

    Jenny, idag var helt fantastikt!

    du är så sjukt söt

    2008-09-24 | 23:13:59
    Bloggadress: http://maarvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: