jennysho†line

lördag&söndag
Jag gratulerar, ni ska nu få ta del av min helg.
Igår åkte jag och Cia till Kista för att kolla på när en i Cias klass spelade. Efter den åkte vi hem till Simon (trummis). Det slutade med att vi drog därifrån (vasastan) vid halv fyra på morgonen. Sen vid tunnelbanan träffade vi ett litet gäng som också var från vallentuna, dessutom träffade vi min grannes kusin. Hur stor är chansen? Iallafall, tack för att ni guidade oss hem ! När klockan var ungefär halv fem kom vi hem till Cia och började kolla på en skräckis. Men ingen av oss hann se slutet.. Och Emelie, du finns i våra hjärtan.
Imorse kom mamma och pappa och hämtade mig vid bällsta station och vi åkte för att kolla på en bil till mamma. Jag kan inte påstå att det var så roligt eftersom det bara är jag som vill ha en hummer.

Kommentarer

  • Corny säger:

    haha underbart, balkong dansen var ju också rätt najs om jag får säga det själv :) emelie

    2008-03-09 | 22:27:27

Kommentera inlägget här: