jennysho†line

tjalala

Nu ska jag snart åka iväg till täby med Emma, vi ska hälsa på lilla Johanna som jobbar lite. Jag tror att jag träffade Erik Gadd igår eller så ingick han bara i min sjukt läskiga zombiedröm. Igår hyrde jag, Johanna, Emma och Calle en film som vi sen kollade på hemma hos Emma. My ex hette den och jag vettefan om det var så jävla bra alltså..  Vi åkte iallafall hem runt halvtvå och skoja inte om att jag var trött då.

på tåget

Johanna: vart är vi? .. Ahaa
Jenny: vart var vi då ? ahaa

Jenny: Åååh, jag hoppas verkligen att X och X blir tillsammans !
Johanna: ja, och hoppas att vi har mackor hemma !!

HAHA skitkul ju

Kommentarer

  • maria säger:

    haha

    2008-06-15 | 12:51:57
  • Johanna säger:

    hahaha, men vafan jag va ju hungrig & trött .. palla tänka då ^^

    2008-06-15 | 18:38:47
    Bloggadress: http://johannaalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: