jennysho†line

ööh, vendi !
Har gjort typ tusen desperata försök att få prata med min kramtjej, men hela tiden kommer det nån fitta och säger att abonenten jag söker inte är tillgänglig för tillfället .. blablabla. Annars ska jag väl snart bege mig ner mot centrum och möta upp Johanna. Som för övrigt gjorde samma sak idag som för nån vecka sen, av säkerhetsskäl för min egen skull kan jag tyvärr inte nämna exakt vad hon gjorde. Men den här gången var det dubbelt tryck, dvs TVÅ gånger. HAHHAH ! i love you bebi !

Men iallafall, vart var jag.. tåget ja. tjingeling på er snuttisar !

Kommentarer

  • kramtjejen säger:

    Wtf min mobil är verkligen inte i funktion måste jag säga.. men jag såg dig allt igår du lyste upp centan i din oranga kofta me like u

    2008-07-19 | 15:24:39

Kommentera inlägget här: