jennysho†line

lillsjön

Jag vaknade klockan halv ett idag. Det är faktiskt tidigt för att vara jag.. Det var soligt ute så jag tog med min Fredag och satte mig i solen. Sen började det spöregna så jag gick in och kollade på Sugersugen istället. Haha, jag kan inte tröttna på den filmen !

Igår var vi iallafall ett par stycken vid lillsjön och grillade. Äntligen! Det var jättemysigt, men vi blev överraskade av regnet x antal gånger. PS. Jag kastade en korvbit i Johannas huvud. DS. Vi drog därifrån runt tio, åke med i Sams epa (I LOOOVE IT!), drog till Lindholmen station. Marcus kom, vi åkte ner till centrum. Sen åkte vi hem igen och jag fick hemkörning hela vägen. Hihih !

Kommentarer

  • Hassan här *hehe* storkjamis!!!!! säger:

    Jag undrar om det är normalt att en tjej från Lindholmen ser ut som en modell.. hm....

    2008-07-02 | 13:18:48

Kommentera inlägget här: