jennysho†line

sjuuuuk

Det verkar som att jag har fått nån jävlaförkylningsmotherfuckerskitutanfeber, men ärligt talat så mår jag redan bättre efter en dag framför tv:n. Och snart är det helg, jag måste bestämma vad jag ska ha på mig! Helst vill jag köpa nått nytt, men min ekonomi vägrar sammarbeta. Jag har föresten skickat efter lite nya toppar och grejer (mamma betalar), så om dom kommer fram innan lördag så har jag allt jag behöver. 

Snart måste jag börja planera inför min födelsedag också, för det skulle kännas jättekonstigt om jag inte firade den på nått sätt. Men att hyra lokal, det känns lite smådyrt och dessutom ska Johanna och Lips snart ha sin lokalfest. Äh, det löser sig nog, jag har trots allt mer än en månad på mig. Men tro inte att jag inte redan har börjat tänka på en önskelista. Det här är vad som gäller:

*Pengar. Massor av pengar.
*Presentkort på H&M (laddat med minst 2000 kronor).
*Systemkamera (sjukt bra och as många mega pixels).
*Hjälp att installera Photoshop
*Biljetter till Takida (kul det här med att dom inte har planerat att komma till stockholm bara).
*Kläder. OBS! Endast utvalda, Mamma !!
*Smycken

Kommentarer

  • Feeeeeeeelix säger:

    Asså, ja kanske kan photoshop ;) hehe men förövrigt är du ju ganska cool sådeså :)

    2008-02-08 | 18:21:16

Kommentera inlägget här: