jennysho†line

idag.
Jag har bestämt mig för att gå till skolan imorron. Jo, faktiskt. Dessutom fick jag min H&M leverans idag, två vita linnen dock inte likadana. Det ena var bara ett vanligt linne, och det andra var lite mer avancerat. Jag kunde tyvärr inte prova det för det hade nån jävla dunderknop och man måste klara MINST 100 kilo i bänkpress för att få upp, jag lovar.
Men jag undrar vart mina rosa linnen jag beställde tog vägen. Dom skulle ju komma samtidigt som dom vita. Dåligt stil H&M. dåligt.

Inte nog med att mina linnen är försenade, jag har dessutom fått en finne mitt i pannan som gör skitont. Dom bra nyheterna är iallafall att jag testade mitt nya balsam idag, det var as bra, men det känns som att jag måste färga om mitt hår. Mamma kom hem med en ny plattång och två skärp idag. Jag tycker om min mamma. Shit vad jag babblar på.

TAKIDA KOMMER TILL STOCKHOLM DEN 13/4 ! LYCKORUS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: