jennysho†line

dessa habegär..
Jag ber, ge mig min systemkamera. nu, nu, nu, NU ! Jag blir galen, låt mig fota ! Dessutom är det inte ens säkert att jag får någon i födelsedagspressent. Kanske dags att börja komma på nödlösningar ifall jag inte får en. Råna en tant ? stackars tant.  Råna en bank ? hej fängelse ! Börja med välgörenhet ? hej, skulle du vilja skänka ett bidrag så jag har råd med en systemkamera ? Det känns värdelöst. Jag kanske skulle kunna spara ihop det själv, men det känns som att mina pengar vill gå åt till shopping i form av kläder.

Föresten känns det som att jag sitter på en galje, vilket är mycket möjligt eftersom jag har både det ena och andra på min stol. Kanske dags att städa ? Det kan jag ta i samma runda som jag målar om. Fast jag har förstås inte bestämt helt hur jag vill ha det än. Måste ta hänsyn till fotoväggen, mamma skulle bli så arg om jag målade över den. aja, tjarrå !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: