jennysho†line

how we rule
Planerar att dra till Rami ikväll, kommer bli duktigt kul, måste bara glida förbi centrum och köpa nån gullig present till honom (kanske nått till mig själv också för den delen). Wihii. Nu när det nästan är ett nytt år så tänkte jag passa på att läxa upp er lite. Nu ska jag guida er igenom de absolut oacceptabla momenten. Höhö

Absolut förbjudet:

Att snyta sig på offentliga platser - JAG VILL INTE HÖRA HUR MYCKET ÄCKEL NI FÅR PLATS MED I ERA SNOKAR !! Det är ohumant och skabbigt, gå in på en toa istället. Och om det är så pass akut att du verkligen inte kan hålla dig, för guds skull, lägg dig under en buske.

Att köra "forplay" offentligt - Ja, det är strängt förbjudet. Alltid. Jag vill inte se vem av er som får ner tungan längst i halsen på den andra. Spara er tills ni kommer hem istället annars riskerar ni att få en spya över er. Eller en käftsmäll.

Att härmas - Trots att jag har slutat lågstadiet för länge sen så finns det fortfarande mongosar i min närhet som härmas. Det är otroligt irriterande och även här riskerar man en käftsmäll. Om du absolut måste härma någon, gör det diskret men håll det helst för dig själv. Sen är det faktiskt skillnad på att härma och att imitera, eftersom imitationer är jävligt kul oh jävligt godkänt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: