jennysho†line

maarrizz 17
Hm.. hörde precis min mamma säga "ja, när man har en festlig dotter så är man ju van".. Inga komentarer..
Idag har jag iallafall varit i skolan och dödat mig själv på gympan. Hoppade 500 hopprepshopp på två min. Kan inte röra min vad längre eftersom jag kommer få kramp. hehe.
Ven kom hit sen och vi sminkade oss och tog lite smaskiga bilder, sen var det off till Marriz. Hade lite problem med SL (ska inte gå in på detaljer, men jag hatar den där jävla bussgubben som inte kunde vänta två sekunder på Mal, så att vi inte skulle missa bussen, fuck you !!) Jag antar att det kommer komma upp massa snygga bilder fån kvällen, men just nu bjuds det bara på mingelbilder på mig och ven.

Ska spela Gjengkriger nu, är helt besatt. Ni vet att ni älskar mig och blablabla

Kommentarer


Kommentera inlägget här: