jennysho†line

julafton

Vad ska man säga, den här julen var inte precis som dom tidigare. Kyrkan imorse, jo, det var minsann en upplevelse. Vissa hade lite problem med stilla natt men jag nämner inga namn (Vendela).
Men back till problemet.. Alla presenter var jättefina, men vart fan var stämningen ? Extra creeds till min bror som köpte världens finaste ringar till mig, du är så värd buddan. Ska alldeles strax ut och möta lilla Ven, även hon ska få sin lilla presse. jag kommer förmodligen plåta allting och lägga in här, men in case jag glömmer så ska ni få njuta iallafall;

Två tröjor, en glittrig och en spetts
En satinklänning till nyår
Cash !!!!!!
En ticket till Bob Dylan + två biobiljetter
Två bögigt snygga ringar och ett par pärlörhängen
En snygg parfym
En nessesär + ögonskugga
Choklad
Jag tror dessutom att jag blev frälst i kyrkan imorse

Ps. Min morfar somnade vid matbordet. Ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: