jennysho†line

ETT TONÅRSUPPROR UTAN GRÄNSER

Sådär ja mina små vänner. Nu ska jag berätta in i minsta detalj hur jag ska spendera mina sista timmar av 2008. Jag förstår att ni är så nyfikna att ni knappt kan vänta, och nu slipper ni hålla er längre.
Först och främst ska jag och Hagrid ta oss in mot stadsflickan Ven som häckar i en snygg lägenhet på östra. Där ska vi sminka oss och det kommer vara en glamourfaktor på 120 +. När vi börjar närma oss Pamela Anderson-looken ska vi börja bege oss mot kragstalunds snygga asfalt och hem till Fia där vi ska käka och parta loss till Basshunter eller kanske lite ABBA.
Sen är det dags för ytterligare en utgång mot vallentunas mörkaste kvarter.

Så gott jävla nytt år. Och tänk på att dricka ansvarsfullt, det är faktiskt ett nytt år nästa år också.

Kommentarer

  • vendela säger:

    hyahahhaha

    2008-12-31 | 13:37:16

Kommentera inlägget här: