jennysho†line

Church & Santa clause
Igår var det så mycket som sista fikan innan jul. Jag åkte in och mötte Ven på östra, sen var det full fart mot Gallerian och BR där vi mötte upp Murre och Clargott. Det blev lite panikartat när jag märkte att man inte kunde komma ut från leksaksaffären men som tur var så fanns det en snäll vakt som berättade hur man tog sig ut. Vardagsdramatik.
Efter många mil var vi äntligen framme på Café String. Ett väldigt mysigt ställe och jag fick syn på en väldigt snygg kille. Totally värt den långa promenaden.

Nu ska jag alldeles strax bege mig mot kyrkan med Ven och Pyro.. Det känns lite som att jag har börjat ta det här med julafton lite för seriöst, men nu jävlar måste jag ju få lite julkänslor !  Men iallafall, EN RIKTIGT GOD JÄVLA JUL PÅ ER !! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: