jennysho†line

toooday
Idag sprang mamma in och väckte mig med ett "jenny skynda dig vi är sena till tandläkaren, SAMMARBETA!". Kunde inte fått en bättre väckning.. Hade drygt tio minuter på mig att ta på mig kläder, men smart som jag är låg jag kvar ytterligare fem minuter innan jag gick upp. Så jag satte på mig ett par leggins och ett skärp på min sovtröja och borstade tänderna. Sen var det bara att sätta sig i bilen.  Kul ju! Får ta bort min tandställning den 21 oktober. Kommer sakna skarpt.  Efter tandläkaren gled jag och mammsen runt i lite affärer. Sötnosarna nedanför fick följa med mig hem. Ikväll ska jag hem till Vendelas brorsa med Vendi och Murre.  Kommer bli kul ! Amen och kyyyzz på er !
 
Ring från Gina Tricot 99:-
Armband från H&M 29,50:-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: