jennysho†line

rubrikhelvete
Idag när jag vaknade hade jag 38 graders feber och det väntade fem timmar på mc'donald. Så jag tog några ipren och gled iväg och tog tag i mig själv. Och jag måste verkligen påpeka hur otroligt roligt det är att jobba där, faktiskt helt underbart, trots feber. Fick nästan en lutskällning av en liten arg gubbe på köpet, men smidig som jag är stack jag därifrån. Det slutade med att jag fick sluta en timme tidigare och då drog jag hem till Conny och gick ut med henne och Maries hund, Leo
Hahaha, ps, johanna sprang ifrån sina skor och byxor! HAHA, ds.

Kvällen planer:
1. fixa i ordning mig
2. conny kommer hit
3. välja kläder
4. iväg till hembygds
5. kanske komma hem

Kommentarer

  • maria säger:

    älskar din blogg!!!

    2008-04-06 | 21:25:00

Kommentera inlägget här: