jennysho†line

Mood- apathetic
nollpunkt, nollstreck, fryspunkt; ingenting, intet, zero
Jag håller på att dö, på allvar. Det finns ingeting som håller mina ben uppe. Vart har all styrka och kraft tagit vägen?
Totaly borta. ute, hemifrån, utgången, försvunnen, på annat ställe, väck, bortrest, vilse.

Men jag har faktiskt en sak att vara stolt över från den här helgen. Jag har visat mig ute bland folk med mitt gips. Snacka om modigt. Det känns som om jag har tagit ett steg upp på min meritlista. Igår var vi på bio föresten, jag, Cia, Johanna och Paulina. Vi såg Supersugen, herrejävlar vad den är rolig! Gå och se den! Jag höll seriöst på att dö av kramp i magen. Plus att Paulina körde nån konst i rulltrappan på väg till Mc'donalds. Jag vet inte vad hon gjorde men helt plötsligt gled ena hennes ben iväg och hela hennes överkropp liksom flög framåt och hennes ring klirrade i trappsteget framför henne. Hur gick det till? Jag vet inte.  Jag har föresten två prov till den här veckan. Fuck, jag kommer bli kuggad.
JENNY SÄTTER PUNKT.image48
ps. johanna gillar äggröra, ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: