jennysho†line

humörsvängningar

Jag har en dröm. Nej, jag har två drömmar.
1. Jag vill ha en skitbra kamera så jag kan ta massor av asballa bilder så jag en dag kanske kan skapa en bilddagbok eller nått sånt.
2. Jag vill ta hål i tungan. Men det verkar ändå som om mamma kommer ge sig snart, jag menar, vad kommer det göra henne att jag har en stav i munnen? Det är ju bara lite mer stål och vafan, om mindre än en månad så får jag tandställning på underkäken också, så varför inte köra i lite metall i tungan också?

Jag har blivit grymt okänslig på sistonde.. Jag kan liksom sitta och äta samtidigt som nån beskriver en spya, och då SKA man må illa själv, men jag kan vara helt inne i diskusionen och käka på ändå. Vad är det för fel på mig? Jag kanske håller på att bli avtrubbad.. Det kanske inte finns någonting mer som skrämmer eller äcklar mig, jag är ju redan längst ner...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: