jennysho†line

Hej, jag är en legitimerad städare, hejdå.
Herregud vilken vecka det har varit! Först missar jag det där jävla fysik provet (igen), sen höll jag på att bli inlagd på sjukan över natten och sen kom helgen. Jag vet att jag har sagt det förut men jag tröttnar aldrig på att säga det; Jag har världens bästa vänner! Tack för att ni ger mig ett liv!

Ni skulle bara veta hur mycket jag har slitit inför helgen, först fick jag städa hela mitt rum för det skulle få plats två extra sängar där, och jag får knappt plats med min egen. (Okej, där ljög jag, förlåt..) Sen fick jag röja av hela bordet på nerevåningen för det var tydligen baaara mina saker som låg där, jättekul, verkligen. Och hejsan hoppsan, jag skulle nästan kunna säga att jag är en legitimerad städare nu. Fast se inte det här som en jobbanons eller  vad det heter, för att bli städare på heltid känns inte så lockande.

Cia har fått lacknafta i näsan, men det var ett falskt alarm för det var bara en nysning som inte ville komma fram. Och igår när vi drev med Sarah och när det var Cia som startade blåsningen så visade det sig att hon hade blåst sig själv också, fråga inte hur hon lyckades, men heter man Cornelia så gör man.

Igår var helt enkelt bäst, det började med att.. oj fan nu har jag glömt totalt.. Men iallafall, Johanna kom hem till mig.. Nej men såhär var det. Johanna ringde mig vid typ halv ett och sa att jag var tvungen att skynda mig för vi skulle åka till centrum och hämta lite grejer, så vi ringer Sarah, Cia, Elin och Paulina för att dom skulle komma dit och lämna pengar. Sen drog vi iväg på våra skitcoola mopeder, osminkade och snygga till tusen. Sen när vi hade väntat i centrum i sisådär tre timmar kunde vi äntligen åka hem. Så vi åkte hem till mig och duschade och snyggade till oss, sen ramlade Sarah in, och sen efter ett tag kom hela bunten. Sen käkade massa pizzor och sen drog vi ut. Jag vet inte hur, men vi kom iallafall till kragstalund och där.. ööh.. iallafall, sen vid ett tiden  drog vi hem och sov.

Elin; Jenny!! Vet du??!! Min farmor har en likadan katt som dig fast den är 20 år!
- Tack för den värdefulla informationen Elin.

Kommentarer

  • Cornelia säger:

    ja de va läskiga tider de, men det är bara att försöka se framåt och komma ihåg att de kunde gått värre med lacknaftan

    2007-10-11 | 23:44:17

Kommentera inlägget här: