jennysho†line

Allan den allsmäktige.
Jag vet att det här inlägget är ganska så försenat, men bättre sent än aldrig.. I lördags var det exakt ett år sen Filip förvann ifrån oss.. Och det känns faktiskt som om det är först nu jag har börjat fatta att han inte kommer komma tillbaka.. Vila i frid iallafall, jag saknar dig.

Jag och Johanna busade till det ordentligt, först gick vi upp till kyrkan för att tända ljus, men då var den låst, så vi bestämde istället att vi skulle börja gå mot bällsta för att hämta lite saker hos Sarah. Vi hade planerat att sno en cykel så det hela skulle gå lite fortare, men det fanns ingen som var olåst. Påväg upp mot Cia hittade vi en skottkärra som Johanna knyckte lite smidigt. Men sen var det ju så att det kom några bakom oss och började roppa massa saker så vi kutade allt vad vi hade, in på en tomt, upp i en skog, där vi satte oss och kissade, fortsatte genom en annan skog, in på lite tomter och sen var vi utanför Cia. Herregud vilken väg vi tog, och jag tror knappast att vi känade på den. Iallafall, vi plingade på hemma hos Cia och vi blev insläppta, där inne är hela hennes volleyboll-lag, så efter typ tio minuter gick vi till Sarahs hus och hämtade grejerna som vi igentligen skulle hämta. Sen satte vi oss ner i en mysig liten korsning och började prata om allt möjligt.. Bland annat hade ett par möss bitit hål i Johannas jeans (hur fan skulle en råtta ha kunnat hoppa upp i din garderob och börjat gnaga på dina jenas? hahah!), sen kom det en katt som trodde att vi ville leka med den. Och sen kom Cia, Sarah och Elin ut. Men Elin och Sarah drog typ lika fort, för dom skulle ha filmkväll.. Så vi tillbringade våran lördag i soliga vallentuna centrum. ENJOY!

Nu har jag iallafall blivit opererad igen.. Det känns faktiskt helt okej, och det gör inte alls lika ont som jag hade väntat mig, trots att dom har knäckt upp hela näsan igen. Men hela mitt ansikte har svullnat upp så jag ser ut som en eskimå eller nått.. Och jag tänker verkligen inte gå till skolan med det här gipset, jag VÄGRAR! Jag har börjat bli blå nedanför ögonen nu också, men det är bara för att dom har hållit på att såga i näsbenet. Det var en tant på sjukhuset som såg mina märken efter mina salt&is undersökningar (haha) och hon frågade om jag hade fått dom med hjälp av tequila, men hallå? Skulle jag isåfall lägga salt på armen? Aja, på tisdag nästa vecka ryker gipset, sen på onsdag så glider tandställningen in, sen på fredag får jag äntligen ta hål i tungan! hurra för mig!

Föresten måste jag sluta att skriva så långa inlägg, för vem fan orkar läsa dom? Aja, tjadå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: