jennysho†line

idag.
Kom hem från vårat landställe idag. Jag solade inte dom två första dagarna för
jag tänkte spara mig till sista dagen, men vad händer då? Jo, det regnar. Jippie!
Det känns verkligen inte som om jag har sommarlov nu, jag menar,
VADFAN ÄR DET FÖR JÄVLA VÄDER?! Bara en fråga liksom. Aja, jag köpte iallafall
en jättegod parfym idag. Eller god och god, jag har inte direkt smakat på den,
(det finns ju idioter som säger att allt som luktar gott smakar gott. Men jag kan
tänka mig att det inte är någon direkt höjdare att sitta och käka parfym). Iallafall.
Vad fan var det jag skulle säga nu då? Jo juste, åker till Bulgarien snart.
Eller snart och snart, den 10'e. Kommer inte träffa Paulina på en månad typ.
Måste ringa Johanna snart också, håller på att dö av saknad. Och imorron ska
jag opereras , munjävel.
aja, tjaba. PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: