jennysho†line

fredag.
Jag vill verkligen shoppa nu, jag hittar ju nya saker hela tiden! Kolla bara
på tröjan i mitten, to die for! Och shortsen, jag behöver verkligen ett par
nya sånna, mina från gotland var ingen höjdare. Måste skriva nångonting
om klänningen också, annars blir det orättvist. Kolla hennes mun föresten, vafan gör hon?

Åh, jag måste verkligen sysselsätta mig med nått snart.. Bara idag har jag
sett två filmer, crossroad (som jag blev jättekär i) och just my luck (där det inte
fanns svensk text så jag fick sitta och vara dökoncentrerad hela filmen). Fast nu är
det typ bestämt att vi ska grilla på tisdag. Fast vart vet vi inte, men jag gillar överaskningar.

Jag äter två alvedon och en ipren fem gånger om dagen. Det kan verkligen inte vara
nyttigt. Fast å andra sidan, hur ofta opererar jag munnen? Uppe i två gånger nu, det
kanske är lite väl mycket? Eller jag vet inte. Jag måste dricka mycket säger mamma,
annars kommer min lever kacka ihop och det skulle ju inte vara så jättekul. Ska ta
stygnen på typ torsdag så jag kommer få gå omkring som ett troll med en hel
sy-samling i munnen en hel vecka. Latjo! Jag kommer ihåg från förra gången att det
sved som fan när dom drog ut trådarna, men nu är det kirrurgen som ska ta dom och
han är jättesnäll. (Inte för att jag kommer ihåg hur den andra lilla tanten var som tog
stygnen förra gången, men hon var säkert jätteelak! fast det borde jag ju ha kommit
ihåg.. Eller? Vad tror du?) Sen måste jag komma ihåg att aldrig mer operera mig i
munnen, det är asjobbigt! Jag får ju inte pilla för då läker det inte lika fint, men hallå,
jag har hårta trådar som står ut rätt i läppen, klart att man måste pilla.

PUSS



image18   image19  image20
jc 249;-                                    ginatricot 99;-                         ginatricot 99;-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: