jennysho†line

utan mod ingen glans
Nu har Paulina åkt igen, fan. Men snart är det Gransnäs så då får jag träffa henne igen! Idag har jag bara legat i sängen typ, mår så jävla dåligt. Inte fysiskt utan psykiskt, men jag kan inte skriva om det här för jag vet att den personen som det handlar om kan gå in här anytime. Men det känns som om jag kommer sprängas från insidan. Eller som om jag kommer tryckas sönder från utsidan, jag vet inte.Jag vet ingenting längre. Jag orkar inte veta, känns inte som om jag kan ta sanningen. Särskillt inte när jag knappt kan ta lögnen. Jag känner mig som en kastrull med allt för mycket vatten och när det börjar kocka håller allt på att rinna över, jag får stå på tå för att inte spricka av alla känslor. Fan. Jag vet inte om jag vill vara arg eller ledsen, eller ingenting av det..

Imorron blir det iallafall kladdkaka med sarie och juhanni, iallafall nått kul! Helt underbara tjejer dom där föresten, om ni läser det här så tack för att ni finns! Jag har föresten inte ätit kladdkaka på evigheter, har nästan glömt bort hur det smakar..

Kommentarer

  • Sarah säger:

    Puss på dig min lilla ärta!
    tack för att duuuu finns, <3

    2007-07-24 | 22:27:12
    Bloggadress: http://sarie.blogg.se
  • Sarah säger:

    jag tycker sååå mycket om dig ärtjenny :) <3 puss på dig, tack för att duuuu finns :)

    2007-07-25 | 12:31:48
    Bloggadress: http://sarie.blogg.se

Kommentera inlägget här: